- Informacja o zamawiającym
- Zamawiającym jest: Dom Pomocy Społecznej, 95-200 Pabianice, ul. Wiejska 55/61.
Adres poczty elektronicznej : dps@pabianice-dps.pl
Strona internetowa: www.pabianice-dps.pl
Numer telefonu: 42 213 75 51 i 42 213 77 39
Numer faksu : 42 213 76 40
Godziny urzędowania: 7.30 – 15.30
- Tryb udzielenia zamówienia
- Postępowanie prowadzone jest poza ustawą Prawo zamówień publicznych. Podstawą prawną udzielenia zamówienia jest Zarządzenie nr 6 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach z dnia 25 kwietnia 2014r. w sprawie realizacji wydatków o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego i środków higieny dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach w terminie od 02.01.2020 r. do 31. 12. 2020 r., zgodnie z załączonym wykazem asortymentowym zawartym w formularzu cenowym /zał. nr 4/.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez podwykonawców.
- Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Podane w załącznikach nr 4 ilości towaru przewidzianego do dostaw stanowią wielkość szacunkową i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. W przypadku, gdy ilości towaru ulegną zmianie Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.
- Wszelkie dostarczane artykuły gospodarstwa domowego i środki higieny oraz warunki dostawy muszą spełniać wymagania i procedury niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa ich użycia i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa
- Dostawy towaru na zasadach określonych w umowie będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie w postaci dostaw częściowych, stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.
- Wielkość i termin dostawy każdej partii towaru wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego wyrażonych na piśmie, faksem, e-mailem lub telefonicznie.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać każdą partię zamawianego towaru nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania pisemnego, faksem, e-mailem lub telefonicznego zamówienia.
- Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku od godz. 8ºº do 13ºº, a towar Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pod drzwi magazynu Zamawiającego.
- Dostarczony towar musi być zgodny z zamówieniem.
- Faktury za dostarczony towar winny być dostarczone Zamawiającemu razem z dostawą.
- Ustalony przez Zamawiającego termin płatności za dostarczony towar ustala się na co najmniej 30 dni od daty otrzymania faktury.
- Ceny zaproponowane przez Wykonawcę pozostają stałe w ciągu całego roku, z wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonych na podstawie przepisów prawa, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto danego towaru. W takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji, bez konieczności zmiany umowy, odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku Wykonawca poinformuje Zamawiającego o ich wystąpieniu na piśmie, przed wprowadzeniem nowych cen.
- W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu wymienionego w załączniku nr 4 do oferty, na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych.
- Towar będący przedmiotem zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość handlową i zdrowotną dostarczanych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Ponadto środek transportu, którym dostarczany będzie zamówiony towar spełniać będzie obowiązujące w tym zakresie normy.
- Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: od 02.01.2020 r. do 31.12.2020r.
- Informacje o oświadczeniach i dokumentach
Na ofertę składają się następujące załączniki:
- Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru załącznik nr 1
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
- Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3, potwierdzający zapoznanie się przez wykonawcę z warunkami tam zawartymi i ich akceptację.
- Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzorów stanowiących załączniki nr 4
- Do oferty winien być załączony nośnik elektroniczny (płyta) z zawartością oferty.
- Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
- Ze strony Zamawiającego osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Dariusz Tyliński. Dodatkowe informacje można uzyskać w dni robocze od godziny 8.00 do 15.00 pod numerem telefonu: 42 213 75 51 i 42 213 77 39, 42 213 76 40.
- Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać do dnia 18.11.2019r do godziny 9.00 w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach, ul. Wiejska 55/61 w kopercie zaadresowanej „Oferta na dostawę artykułów gospodarstwa domowego i środków higieny” dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r.”
- Opis sposobu obliczania oferty
- Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie w wartościach netto i brutto.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
- Ceny za wykonanie poszczególnych części przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu cenowym” – zał. nr 4 – stanowiącym załącznik do niniejszej oferty.
- Odrzucenie ofert
Oferty Wykonawców, którzy nie zaakceptują warunków podanych w zaproszeniu lub wystąpią błędy w wyliczeniu kwot podanych w ofercie zostaną odrzucone. Oferty złożone po ustalonym terminie zostaną bez otwierania odesłane do Wykonawcy.
- Informacja o rozstrzygnięciu postępowania
O wynikach postępowania składający oferty zostaną powiadomieni po zakończeniu postępowania, poprzez zamieszczenie na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach podanej w zaproszeniu.
- Załączniki
- Wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
- Wzór umowy – załącznik nr 3
- Formularz cenowy – załączniki nr 4