młoda, opiekunka trzyma za rękę starszą panią. twarze skierowane są ku sobie w promiennych uśmiechach.
zmień kontrast
A-   A    A+
mapa serwisu
wersja tekstowa
A-
A
A+
Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach

Ten Dom to coś więcej niż tylko wygoda i opieka - tu po prostu znalazłam swoją drugą rodzinę
- mieszkanka domu

Data publikacji: 30 października 2019

  1. Informacja o zamawiającym

 

  1. Zamawiającym jest: Dom Pomocy Społecznej, 95-200 Pabianice, ul. Wiejska 55/61.

 

Adres poczty elektronicznej : dps@pabianice-dps.pl

Strona internetowa: www.pabianice-dps.pl

Numer telefonu:  42  213 75 51  i  42 213 77 39

Numer faksu :  42  213 76 40

Godziny urzędowania: 7.30 – 15.30

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia

 

  1. Postępowanie prowadzone jest poza ustawą Prawo zamówień publicznych. Podstawą prawną udzielenia zamówienia jest Zarządzenie nr 6 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach z dnia 25 kwietnia 2014r. w sprawie realizacji wydatków o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  30 000 euro.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa  artykułów gospodarstwa domowego i środków higieny dla Domu  Pomocy Społecznej w Pabianicach w terminie od 02.01.2020 r. do 31. 12. 2020 r., zgodnie z załączonym wykazem asortymentowym zawartym w formularzu cenowym  /zał. nr 4/.   

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  2. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  3. Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez podwykonawców.

 

  1. Wymagania stawiane Wykonawcy:

 

  1. Podane w załącznikach nr 4 ilości towaru przewidzianego do dostaw stanowią wielkość szacunkową i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. W przypadku, gdy ilości towaru ulegną zmianie Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.
  2. Wszelkie dostarczane artykuły gospodarstwa domowego i środki higieny oraz warunki dostawy muszą spełniać wymagania i procedury niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa ich użycia i stosowania  zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa
  3. Dostawy towaru na zasadach określonych w umowie będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie w postaci dostaw częściowych, stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.
  4. Wielkość i termin dostawy każdej partii towaru wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego wyrażonych na piśmie, faksem, e-mailem lub telefonicznie.
  5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać każdą partię zamawianego towaru nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania pisemnego, faksem, e-mailem lub telefonicznego zamówienia.
  6. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku od godz. 8ºº do 13ºº, a towar Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pod drzwi magazynu Zamawiającego.
  7. Dostarczony towar musi być zgodny z zamówieniem.
  8. Faktury za dostarczony towar winny być dostarczone Zamawiającemu razem z dostawą.
  9. Ustalony przez Zamawiającego termin płatności za dostarczony towar ustala się na co najmniej 30 dni od daty otrzymania faktury.
  10. Ceny zaproponowane przez Wykonawcę pozostają stałe w ciągu całego roku, z wyjątkiem ustawowej  zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonych na podstawie  przepisów prawa, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto danego towaru. W takim przypadku wynagrodzenie należne  Wykonawcy podlega automatycznej  waloryzacji, bez konieczności zmiany umowy, odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku     Wykonawca  poinformuje Zamawiającego o ich wystąpieniu na piśmie, przed wprowadzeniem nowych cen.
  11. W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu wymienionego w załączniku nr 4 do oferty,  na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych     jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu  dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych.
  12. Towar będący przedmiotem zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość handlową i zdrowotną dostarczanych  towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania.             Ponadto środek transportu, którym dostarczany będzie zamówiony towar spełniać będzie obowiązujące w tym zakresie normy.

 

 

  1. Termin wykonania zamówienia

 

Termin wykonania zamówienia: od 02.01.2020 r. do 31.12.2020r.

 

  1. Informacje o oświadczeniach i dokumentach

   

Na ofertę składają się następujące załączniki:

 

  1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru załącznik nr 1
  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
  3. Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3, potwierdzający zapoznanie się przez wykonawcę  z warunkami tam zawartymi i ich akceptację.
  4. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzorów stanowiących załączniki nr 4
  5. Do oferty winien być załączony nośnik elektroniczny (płyta) z zawartością oferty.

 

 

  1. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

 

  1. Ze strony Zamawiającego osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Dariusz Tyliński. Dodatkowe informacje można uzyskać w dni robocze od godziny 8.00 do 15.00 pod numerem telefonu: 42 213 75 51  i  42 213 77 39, 42 213 76 40.

             

  1. Miejsce i termin składania ofert

 

Oferty należy składać do dnia 18.11.2019r do godziny 9.00 w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach, ul. Wiejska 55/61 w kopercie zaadresowanej „Oferta na dostawę artykułów gospodarstwa domowego i środków higieny” dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r.”

 

  1. Opis sposobu obliczania oferty

 

  1. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie w wartościach netto i brutto.
  2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
  3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
  4. Ceny za wykonanie poszczególnych części przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu cenowym” – zał. nr 4  – stanowiącym załącznik do niniejszej oferty.

 

  1. Odrzucenie ofert

 

Oferty Wykonawców, którzy nie zaakceptują warunków podanych w zaproszeniu lub wystąpią błędy w wyliczeniu kwot podanych w ofercie zostaną odrzucone. Oferty złożone po ustalonym terminie zostaną bez otwierania odesłane do Wykonawcy.

   

  1. Informacja o rozstrzygnięciu postępowania

 

O wynikach postępowania składający oferty zostaną powiadomieni po zakończeniu postępowania, poprzez zamieszczenie na  stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach podanej w zaproszeniu.

 

  1. Załączniki

  

  1. Wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1
  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
  3. Wzór umowy – załącznik nr 3
  4. Formularz cenowy – załączniki nr 4